Ezek az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Banai-Csiszár Zsófia e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) a https://madebysophie.hu/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott webshophoz kapcsolódó szolgáltatásokat.
1. Általános Rendelkezések
1.1. A Szolgáltató egyedi készítésű ajándékok forgalmazásával foglalkozik.
1.2.
A Szolgáltató adatai |
|||
---|---|---|---|
Név: |
Banai-Csiszár Zsófia egyéni vállalkozó |
||
Székhely: |
Magyarország, 7200 Dombóvár Dombó Pál utca 13. 3 em. 1 ajtó |
||
Nyilvántartási szám: |
57046015 |
||
Adószám: |
58696118137 |
||
E-mail cím: |
madebysophie22@gmail.com |
||
Telefonszám: |
+36303071622 |
1.3. Az ÁSZF szabályozza és meghatározza a Szolgáltató a Weboldalán üzemeltetett webshop keretében elérhető valamennyi áru megvásárlásának menetét és módját, amely így egy távollevők között kötött szerződés. Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a webshop használata, így az áru megvásárlása során történő személyes adatok kezeléséről szóló Adatkezelési Tájékoztató, amely itt érhető el.
1.4. A vásárlók a Szolgáltató Weboldalán üzemeltetett webshopban elérhető áruk megvásárlásával (külön erre irányuló nyilatkozat alapján) elfogadják a következő feltételeket mint az áru megvásárlását meghatározó követelményeket.
1.5. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint bármikor felülvizsgálja az ÁSZF-et, és az 5. pontban meghatározott tájékoztatókat, annak érdekében, hogy eleget tegyen a rá vonatkozó műszaki, jogi vagy egyéb követelményeknek. Ebben az esetben a megállapodás és a tájékoztatók legújabb frissített változata minden esetben elérhető a Weboldalon. A webshopban elérhető áru megvásárlása előtt a vásárlónak el kell fogadnia az új ÁSZF-et az áru megvásárlásához. A Szolgáltató legalább 30 nappal az új ÁSZF hatálybalépése előtt e-mailben értesíti a Szolgáltató Weboldalán üzemeltetett webshopba regisztráló vásárlóit az új ÁSZF-ről. Ha a regisztrált vásárló nem fogadja el az új ÁSZF-et annak hatálybalépését megelőzően, akkor a vásárló csak akkor vásárolhatja meg a webshopban elérhető árukat, ha a vásárlás előtt elfogadja a már hatályba lépett új ÁSZF-et.
1.6. A Szolgáltató a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyfélszolgálatot nem üzemeltet.
2. Szolgáltatások
2.1. A vásárlók a Weboldalon elérhető webshopon keresztül árukat vásárolhatnak, illetve a későbbi vásárlás meggyorsítása érdekében regisztrálhatnak a Weboldalon.
2.2. A Weboldalon elérhető webshopban megjelenített áruknak meghatározott ára van, amely tartalmaz minden egyéb fizetendő közterhet (bruttó ár). Az árak helyi pénznemben, azaz forintban vannak meghatározva és megadva.
3. Az áruk megvásárlásának egyes lépései, a szerződéskötés, valamint a szerződés felbontása
3.1. A megkötött szerződések nem minősülnek írásbelinek. A szerződések a vásárló és a Szolgáltató között magyar nyelven jönnek létre, a szerződéskötés folyamata magyar nyelven történik, a szerződések határozott időre, az áru megvásárlásának, illetve a vásárló részére történő átadásának és az áru ellenértékének vásárló általi megfizetésének idejéig jönnek létre. A Szolgáltató a szerződéseket nem iktatja, azok utóbb nem lesznek hozzáférhetők. A szolgáltatások nem engedélykötelesek.
3.2. A Szolgáltató a Weboldalon üzemeltetett webshop keretében nyújtott szolgáltatási tevékenységre vonatkozó magatartási kódexet nem fogadott el, s így annak kötelező hatályát nem ismeri el.
3.3. A vásárló a Weboldal felkeresését követően a szabadon válogathat az egyes áruk között.
3.4. A vásárló az áru megvásárlásához elsőként kiválasztja a megvásárolni kívánt árut, amelyre kattintást követően megismerheti az áru legfőbb ismertető jegyeit. Az áruból megvásárolni kívánt mennyiség kiválasztása után a vásárló a „Kosárba” gomb megnyomásával virtuális kosarába helyezheti a megvásárolni kívánt árut.
3.5. A vásárló a Weboldal jobb felső sarkában elérhető „Kosár” ikonra kattintva megismerheti a virtuális kosarába helyezett árukat, azok árát, mennyiségét és az áruk vételárának összesített, adóval növelt, bruttó összegét. A vásárló itt törölheti az általa kiválasztott árukat és módosíthat azok mennyiségén.
3.6. A vásárló a „Kosár” menüponton belül a „Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintással, vagy a Weboldal jobb felső sarkában elérhető „Kosár” ikonra vitt kurzorral elérhető „Megrendelés” gombra kattintással léphet tovább a megrendelés folyamatában.
3.7. A vásárló a 3.6. pontban meghatározott folyamatot követően, vagy azt megelőzően is regisztrálhat a Weboldalra a későbbi hasonló vásárlások meggyorsítása érdekében, vagy regisztráció nélkül haladhat tovább.
3.8. A vásárló a vásárlás előtt a szerződéskötéshez meg kell adja meghatározott személyes adatait, amelyek az alábbiak:
3.8.1. Amennyiben FoxPost Csomagautomata / MPL csomagautomata, Posta Pont vagy Postán maradó szolgáltatás igénybevételével szeretné az áru vásárlását és átvételét megvalósítani, akkor az alábbi személyes adatokat kell megadnia:
a) a vásárló e-mail címe,
b) a vásárló vezeték- és keresztneve,
c) a vásárló telefonszáma,
d) amennyiben releváns, akkor adószáma és cégneve,
e) a vásárló számlázási neve, címe, valamint amennyiben releváns adószáma és cégneve
f) a vásárló által kiválasztott átvevőhely.
3.8.2. Amennyiben MPL futárszolgáltatás igénybevételével szeretné az áru vásárlását és átvételét megvalósítani, akkor az alábbi személyes adatokat kell megadnia:
a) a vásárló e-mail címe,
b) a vásárló vezeték- és keresztneve,
c) a vásárló telefonszáma,
d) amennyiben releváns, akkor adószáma és cégneve,
e) a vásárló számlázási neve, címe, valamint amennyiben releváns adószáma és cégneve,
f) a vásárló szállítási neve és címe, valamint amennyiben releváns adószáma és cégneve.
3.9. A vásárló regisztráció esetén a 3.8. pontban meghatározott személyes adatokat adhatja meg, amely kiegészül a vásárlói fiókhoz kapcsolódó választott jelszóval.
3.10. A vételár kiegyenlítésének módja online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás (előre utalás). Amennyiben a vásárló a személy átvételt választja, akkor a vételár kiegyenlítésének módja banki átutalás (előre utalás) vagy készpénzes fizetés. A Szolgáltató közzéteszi az online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltató megnevezését, amely a 4. pontban olvasható. Továbbá a Szolgáltató közzéteszi az átutaláshoz szükséges adatokat, amelyek a kedvezményezett neve, bankszámlaszáma és a közlemény rovat.
3.11. A vásárló a 3.8. és a 3.10. pontokban meghatározott adatszolgáltatást követően a „Tovább az összegzéshez” gombra kattintással véglegesítheti rendelését, amelyre kattintást követően a vásárló összegezheti rendelésének legfontosabb adatait, azaz, hogy mely árut (beleértve annak lényeges tulajdonságainak közlését), milyen mennyiségben, milyen vételáron és milyen szerződéskötéshez szükséges adatok mellett kíván megvásárolni. A Szolgáltató közzéteszi továbbá azt, hogy a vásárláshoz milyen fizetési, fuvarozási és teljesítési határidő, valamint esetleges fuvarozási korlátozások kapcsolódnak, illetve azt is, hogy melyek az elérhető fizetési módok. A Szolgáltató a panaszkezeléssel, a vitarendezéssel és a békéltető testületekkel kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének az ÁSZF elérhetővé tételével tesz eleget. Adatbeviteli hiba esetén a vásárló az „Adatok javítása” gombra kattintással visszakerül az adatrögzítő felületre, ahol kijavíthatja a hibát.
3.12. A vásárló a vásárlás adatainak véglegesítését követően a „Megrendelés” gombra kattintással küldheti el megrendelését a Szolgáltató részére. A „Megrendelés” gomb csak akkor válik aktívvá, ha a vásárló nyilatkozik arról, hogy megismerte és egyetért az ÁSZF-kel, valamint megismerte az Adatkezelési Tájékoztatót.
3.13. A Szolgáltató a megrendelést annak beérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül elektronikus levél formájában megerősíti, ennek hiányában a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
3.14. Online bankkártyás fizetés igénybevétele esetén a „Megrendelés” gombra kattintást követően a Weboldal átirányítja a vásárlót az online bankkártyás fizetési szolgáltatást nyújtó szolgáltató weboldalára, amelyen az ott meghatározott lépéseket követve teljesíthető a fizetési kötelezettség.
3.15. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a fizetési kötelezettség kiegyenlítéséig ne adja át a megvásárolni kívánt árut a futárszolgálatnak vagy a csomagpont szolgáltatónak.
3.16. A Szolgáltató átlagosan 5-15 munkanap alatt készíti el a megrendelt terméket, amely időbe a szállítási idő is beleértendő. A vásárló tudomásul veszi, hogy ez a teljesítési határidő árunként és egyedi igények esetén eltérhet.
3.17. A Szolgáltató által üzemeltetett Weboldal, így az azon keresztül igénybe vehető szolgáltatások megtekintéséhez és az áruk megvásárlásához számítógép, internetkapcsolat, operációs rendszer, és internetböngésző szükséges.
4. Harmadik fél bevonása a szolgáltatásnyújtási folyamatba
4.1. A Szolgáltató a csomagkézbesítéshez futárszolgálatot vesz igénybe. A Szolgáltató részére az alábbi szervezet biztosít csomagkézbesítési szolgáltatást:
A futárszolgálat adatai |
|
Név: |
Magyar Posta Zrt. |
Székhely: |
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. |
Telephely: |
N/A |
E-mail cím: |
ugyfelszolgalat@posta.hu |
Telefonszám: |
+ 36 1 76 78 282 |
4.2. A Szolgáltató az áruk átvételéhez csomagpont szolgáltatást vesz igénybe. A Szolgáltató részére az alábbi szervezetek biztosítják a csomagpont szolgáltatást:
A csomagpontszolgáltató adatai |
|
Név: |
FOXPOST Zártkörűen Működő Részvénytársaság |
Székhely: |
3300 Eger, Maklári út 119. |
Telephely: |
N/A |
E-mail cím: |
info@foxpost.hu |
Telefonszám: |
+36 1 999 0369 |
4.2. A Szolgáltató a Webshop üzemeltetéséhez webshop szolgáltatót vesz igénybe. A Szolgáltató részére az alábbi szervezet biztosít webshop szolgáltatást:
A webshop és tárhely szolgáltató adatai |
|
Név: |
Shoprenter Kft. |
Székhely: |
4028 Debrecen, Kassai út 129. |
Telephely: |
4028 Debrecen, Kassai út 129. |
Cégjegyzékszám: |
09-09-020636 |
E-mail cím: |
info@shoprenter.hu |
Telefonszám: |
+36 1/234 5012 |
4.3. A Szolgáltató online bankkártyás fizetés biztosításához online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltatót vesz igénybe. A Szolgáltató részére az alábbi szervezet biztosít online bankkártyás fizetési szolgáltatást:
Az online bankkártyás fizetést biztosító szolgáltató adatai |
|
Név: |
Barion Payment Zrt. |
Székhely: |
1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. em. |
Telephely: |
1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. 2. em. |
E-mail cím: |
|
Telefonszám: |
|
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (Szolgáltató) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
5. Visszatérítési kérelmek
A vásárlók 14 napos elállási/felmondási joggal rendelkeznek, kivéve az olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. A Szolgáltató az elállási/felmondási joggal, a kellékszavatossággal, termékszavatossággal és jótállással kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségeit az itt elérhető önálló tájékoztatók segítségével teljesíti.
6. Az ÁSZF megsértése
6.1 Az ÁSZF a vásárlók általi megsértése esetén a Szolgáltató mérlegelésébe tartozik, hogy szankciót vagy jogi eljárást kezdeményezzen, kivéve azokat az eseteket, amikor ezeket az eljárásokat a jogszabályi követelményekre tekintettel kötelezettsége megindítani.
6.2. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy határozatlan időre megszüntesse vagy felfüggessze szolgáltatásait azoknak a vásárlók a részére, akik megsértették az ÁSZF-et. A Szolgáltató azonos jogot tart fenn arra az esetre is, amikor oka van feltételezni, hogy a jogsértés megtörtént.
6.3. A Szolgáltató akkor is fenntartja magának a jogot arra, hogy megszüntesse a szolgáltatásait a vásárlók irányába, ha tudomást szerez arról, hogy elfogadhatatlan magatartást mutatnak, mások jogait sértik vagy veszélyeztetik, vagy egyéb módon megszegik az ÁSZF-et.
7. A felelősség korlátozása
7.1. A Szolgáltató, a szándékosan okozott károkért, valamint az emberi élet, egészség és a testi épséget érő károkért való felelősséget kivéve, kizárja a felelősségét a Weboldal és az azon keresztül elérhető szolgáltatások, valamint az ott megvásárolt áruk használatából, továbbá a Weboldalon előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért és a Weboldalon szereplő, más szolgáltatók weboldalára vezető linkek tekintetében az adott szolgáltatók tevékenységére vonatkozóan, továbbá kizárja minden, a szolgáltatás szakszerűtlen vagy jogszerűtlen használatából eredő kárért való felelősségét.
7.2. A vásárlók felelősek minden olyan kárért, amely a Szolgáltató által biztosított szolgáltatás vagy áruk jogszerűtlen, rendeltetésellenes vagy szerződésellenes használatának következménye. A vásárlók tudomásul veszik, hogy felhasználásra vonatkozó rendelkezések megsértése polgári jogi és büntetőjogi következményeket vonhat maga után.
7.3. Minden olyan esemény, amelyre a Felek tevékenységükkel nem tudnak hatni és a szerződéses teljesítést befolyásolja, az ÁSZF szempontjából vis maiornak tekintendő (pl. természeti katasztrófa, tűzeset, robbanás, sztrájk, áramkimaradás, internet szolgáltatás kimaradása, hivatalos adatszolgáltatás hiánya, járványhelyzet stb.).
8. Rendelkezésre állás
A Szolgáltató garantálja, hogy ShopRenter.hu Kft. által biztosított webshop szolgáltatások a 0-24 órás szolgáltatási szintet évi 99%-os rendelkezésre állással teljesítik. Ez maximálisan évi 8,76 óra leállási lehetőséget biztosít a ShopRenter.hu Kft. által biztosított webshop szolgáltatás tekintetében előre tervezett és bejelentett karbantartási időkkel és egyéb problémákkal együtt.
9. Panaszkezelés
9.1. A vásárlók bármely panaszukkal közvetlenül a Szolgáltatóhoz fordulhatnak, a vita békés rendezése céljából, a fenti, 1.2. pontban meghatározott elérhetőségeken keresztül.
9.2. Ezen túl, a vásárlónak mint fogyasztónak joga van arra, hogy a fogyasztói jogvita rendezése céljából a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint területileg illetékes békéltető testülethez forduljon. Az eljárás megindításának egyik fontos feltétele a Szolgáltatóval megkísérelt közvetlen panaszrendezés. A békéltető testület eljárása nem akadályozza a vásárlók azon jogát, hogy igényüket bírósági eljárásban érvényesítsék. További információt itt talál erről az igényérvényesítési lehetőségről. A területileg illetékes békéltető testületek listáját, valamint elérhetőségeit itt érheti el.
9.3. A személyes adatok kezelésével és feldolgozásával kapcsolatban felmerült panasz esetén az Érintettek Szolgáltatóhoz és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 9., telefon: +36 (1) 391-1400, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu) fordulhat, ha úgy érzi, hogy személyes adatai kezelésével kapcsolatban jogsérelem érte, vagy annak közvetlen veszélye fennáll. Az Érintettek jogaik megsértése esetén bírósághoz fordulhatnak, és a pert – választásuk szerint – a lakóhelyük vagy tartózkodási helyük szerint illetékes törvényszék előtt is megindíthatják.
10. Fogalmak
Érintett(ek): Ön, akire vonatkozóan a Szolgáltató (jelen esetben adatkezelő) személyes adatnak minősülő bármilyen információt kezel; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, születési idő, online azonosító (pl.: IP cím) vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
Szolgáltató: Az ÁSZF 1.2. pontjában meghatározott jogi személy.
Vásárló(k): Az a természetes vagy jogi személy, ki a Weboldalon elérhető webshop szolgáltatáson keresztül árut vagy árukat vásárol.
Weboldal: A https://madebysophie.hu/ weboldal
Személyes adat: az Önre, mint érintettre vonatkozó bármely információ.
Ez az ÁSZF 2025.01.01. napjától hatályos.
Kelt Dombóvár, 2025.01.01.
Banai-Csiszár Zsófia
egyéni vállalkozó